Friday, November 17, 2017

UPr2 na Mokrej

Naša ďalšia neplánovaná skúška túto jeseň. Od posledného tábora sme cvičili ZZO1, a tak som na natrénovanie IPO odkladačiek mala len dva tréningy. Okrem toho keďže som trubka, tak som si zle (rozumej vôbec) dohodla tréning na ihrisku kde sa skúška konala. A tak sme sa na plac dostali až naostro, keď sme už bez vodítka nastupovali na hlásenie k rozhodcovi.

Fido bol už od začiatku dosť vykoľajený. Chôdza s oveľa menším kontaktom než normálne, s ňufákom často na zemi a veľkými nepresnosťami. Odloženie do sedu ľahol a do stoja až na druhý povel. Tomu stoju sa ale teším, lebo to znamená, že to za tie dva tréningy pochopil, len mal nervy.
Aporty mal podivné, s čuchaním pred zobratím činky a veľkými zaváhaniami - ale nakoniec vždy spravil celý cvik tak ako má byť, aj keď menej presne.
Nakoniec cvik ktorého som sa bála najviac, vysielačku dal ako jedinú za plný počet bodov.

Dokopy sme si vyslúžili 81 bodov a ja mám zas veľa na čom zamakať.


No comments:

Post a Comment